שיטת PURL
כבר כמה שנים, שיטת PURL – כתובת אינטרנט אישית (Personalized URL) – משמשת אנשי שיווק ברחבי העולם. בדומה לקוד QR, השיטה מחברת בין עולמות האופליין והאונליין ומשמשת ערוץ מקשר בין כמה סוגי מדיות.
מהם יתרונות ה- PURL למשווקים?
-
- גימיק ייחודי – כל לקוח בקהל היעד מקבל דיוור כלשהו (בדואר, באימייל וכו’), הכולל כתובת אינטרנט אישית עם שמו:
http://amnon.israeli.example.co.il/marketing. השם המופיע בכתובת ה-URL מהווה תמריץ ללקוח, להיכנס לדף האינטרנט הייעודי, שהוכן עבורו.
- גימיק ייחודי – כל לקוח בקהל היעד מקבל דיוור כלשהו (בדואר, באימייל וכו’), הכולל כתובת אינטרנט אישית עם שמו:
-
- המשווק שולט בפרסונליזציה הממוקדת של כל PURL – כל דף כולל פנייה אישית המותאמת ללקוח, וכן הנעה שיווקית לפעולה: מילוי קוד זיהוי, טופס פרטים אישיים, וידיאו, משחקים, תמונות ועוד.
-
- איסוף מידע מדויק אודות כל לקוח – גם לפי הפרטים שסיפק הלקוח באונליין וגם באמצעות תוכנות מעקב וסטטיסטיקה. כל מילוי של טופס עובר מיידית למסד הנתונים של המשווק, ויכול לשמש להשלמת המכירה.
-
- הזרמה של תנועת – גולשים אינטנסיבית – אל יעדים שונים על פי בחירתכם: אתרי החברה, דפי נחיתה ייעודיים ועוד. בצורה זו ניתן לייצר חשיפה כמעט מיידית לכל מוצר או שירות (חדשים כוותיקים).
- מעקב מדויק אחר נתוני כניסה וביצוע פעולות בכתובת האישית – הנתונים המתקבלים מכל כתובת URL, מאפשרים לשפר את דפי הנחיתה ואת האלמנטים המשולבים בהם (אופטימיזציה).